این که آیا شما یک بازاریاب سطح متوسط ​​هستید ، یک فارغ التحصیل اخیر در بازاریابی هستید ، یا به دنبال ورود به حوزه بازاریابی دیجیتال هستید ، به نظر می رسد فرصت های شغلی بی پایان به وجود آمده است ، به این معنی که تصمیم گیری در مورد اینکه در کدام زمینه از بازاریابی دیجیتال می خواهید تخصص دهید. در می تواند سخت باشد هنگام انتخاب هر شغل یا موقعیت ، مهم است که همه احتمالات را در نظر بگیرید – جوانب مثبت ، منفی و در دسترس بودن موقعیت.

دیجیتال

با این حال ، متخصصان بازاریابی دیجیتال در شانس هستند ، زیرا در حال حاضر تقاضای زیادی برای بازاریابان ماهر دیجیتال وجود دارد. بازاریابی دیجیتال بسیار سودآور است و نیاز به حرفه ای های واجد شرایط برای افزایش دستمزد و نتایج بهترین استراتژی های بازاریابی دیجیتال در کلاس ، سودهای کلانی را برای سازمان های بزرگ و مشاغل کوچک ایجاد می کند.

صفات یک بازاریاب دیجیتال موفق

اگرچه بسیاری از افراد ، متخصصان بازاریابی را با یک طرز فکر فوق خلاق مرتبط می کنند ، اما ویژگی های متنوعی وجود دارد که بازاریاب های دیجیتال را موفق می کند. برخی از مهمترین صفاتی که یک بازاریاب دیجیتال موفق مظهر آن است:

     

  • انعطاف پذیری: قلم دیجیتال در حالت تکامل مداوم قرار دارد ، بدین معنی که بهترین بازاریاب های دیجیتال می توانند با محیط ، الگوریتم و نرم افزار در حال تغییر سازگار شوند.
  •  

  • عشق به کمک به دیگران: بازاریابی همه چیز در کمک به مشاغل دیگر است تا بتوانند دسترسی و سود خود را افزایش دهند ، بنابراین ضروری است که بازاریابان دیجیتال اشتیاق داشته باشند که به دیگران کمک کنند تا موفق شوند.
  •  

  • قابلیت اطمینان: وقتی وظیفه هدف قرار دادن اهداف در رسانه های اجتماعی یا ایجاد استراتژی موفقیت آمیز در بازاریابی محتوا را دارید ، باید بتوانید از این طریق پیروی کنید. اگر عاشق کار به سمت اهداف هستید و کار خود را به موقع انجام می دهید ، احتمالاً حرفه ای در بازاریابی دیجیتال درست در کوچه شما قرار دارد.
  • بازاریابی محتوا

     

  • تفکر تحلیلی و محاسبه شده: آیا می توانید از طریق یک فرآیند تفکر استراتژیک به نتیجه برسید؟ بازاریابی دیجیتال همه چیز در مورد ایجاد استراتژی است که نتایج محاسبه شده را بدست می آورد ، بنابراین قادر به کار با داده ها و ایجاد یک فرایند خوب و گرد ، به شما در ارائه نتایج به شما ، تیم خود و مشتریانتان که می خواهید ببینید کمک می کند.
     
  • روحیه کارآفرینی: توانایی مسئولیت آینده خودتان است که مهمترین مهارت های یک بازاریاب دیجیتال است. بیشتر مشاغل شامل تطبیق با منظر دیجیتالی در حال تغییر است ، بازاریاب های دیجیتال معمولاً در هنگام بروز مشکلات ، مهارت های جدیدی را آموزش می دهند و استراتژی های بازاریابی دیجیتال را اصلاح می کنند.
  • کارآفرینی

وضعیت فعلی مشاغل بازاریابی دیجیتال

همانطور که در بالا ذکر شد ، بازاریابی دیجیتال برای مارک ها و مشاغل به طور یکسان مورد نیاز است. بنابراین ، بازاریاب های دیجیتال که می خواهند در یک منطقه مورد علاقه تخصص پیدا کنند ، بیشتر در مسیر شغلی قرار می گیرند که برای آنها معنی دار باشد.

راهنمای حقوق و دستمزد Robert Half 2018 نشان داد که استراتژیست برندهای دیجیتال ، طراحان گرافیک یکپارچه ، سازندگان محتوا برای رسانه های اجتماعی و تحلیلگران بازاریابی برای هر دو پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) و بهینه سازی موتور جستجو (سئو) بیشترین مهارتهای تقاضا را دارند. متخصصان بازاریابی دیجیتال. این برای بازاریاب های دیجیتال چه معنی دارد؟ شما گزینه هایی دارید این توانایی در تخصص در طیف گسترده ای از نقشهای بازاریابی دیجیتال بدان معنی است که وقت خود را در انتخاب موقعیتی که در آن پیشرفت خواهید کرد ، اطمینان حاصل کنید که می توانید حقوق ، مهارت های لازم برای شغل و مسئولیت های مورد انتظار خود را در انتخاب کنید. موقعیت

موقعیت های زیر برخی از بهترین حرفه های بازاریابی دیجیتال برای متخصصان بازاریابی دیجیتال است که به دنبال تخصص در سال ۲۰۱۸ و بعد از آن هستند:

مدیر پروژه دیجیتال

اگر یک بازاریاب سطح متوسط ​​هستید که به دنبال تخصص در زمینه بازاریابی دیجیتال هستید ، نقش یک مدیر پروژه دیجیتال را در نظر بگیرید. این افراد اغلب وظیفه نظارت بر مشاغل بر روابط مشتری ، مدیریت پروژه های خلاقانه مختلف و اطمینان از وجود نرم افزار و ابزار مناسب برای تیم خلاق را دارند تا بتوانند کار خود را انجام دهند. تیم های بازاریابی در مقایسه با مواد بازاریابی سنتی مانند وثیقه چاپی و تبلیغات ، نیاز بیشتری به مسئولیت انجام پروژه های دیجیتالی پیدا کرده است. برنامه ریزان پروژه های دیجیتال کلاه های زیادی را روی تیم بازاریابی می پوشند ، که اغلب بر کلیه فرایندها و پروژه های دیجیتال نظارت دارند.

متوسط ​​حقوق یک مدیر پروژه دیجیتال در ایالات متحده آمریکا ۳۳،۲۹۴ £ است

هر شغل به خصوصیات خاصی نیاز دارد و بسیاری از مدیران پروژه های دیجیتال عالی نیز وجود دارد. مدیران پروژه های دیجیتال افرادی سازگار هستند که در طول روز به استفاده از مهارت های مختلف عادت دارند. این متخصصان باید مهارت های ارتباطی بی عیب و نقصی داشته باشند و چشم به طراحی بکشند. از آنجا که نقش شما را ملزم به نظارت بر چندین پروژه در یک زمان می کند ، باید در PR سرمایه گذاری کنیداز نرم افزار مدیریت oject برای کمک به شما در انجام کار با سهولت استفاده کنید. Trello یک ابزار همکاری عالی برای کمک به مدیران پروژه های دیجیتالی است تا پروژه ها را به طور هموار و صاف در پیش بگیرند.

طراحان تجربه کاربر

طراحان تجربه کاربر (طراحان UX) نظارت بر ایجاد تجربیات شگفت انگیز کاربر از محصولات آنلاین و خدمات دیجیتال دارند. از آنجا که تعامل کاربران آنلاین با مدت زمان ماندن در یک وب سایت یا برنامه ارتباط دارد ، طراحان تجربه کاربر باید تجربه ای را ایجاد کنند که کاربران را به عقب برگرداند. از طراحی صفحات وب تا نحوه تعامل مشتریان با پشتیبان ، طراحان UX بخش اساسی هر استراتژی بازاریابی دیجیتال هستند.

متوسط ​​حقوق دریافت شده توسط یک طراح تجربه کاربر در ایالات متحده آمریکا ۳ is ۱،۲۵۹ £ است

ویژگی های طراحان عالی تجربه کاربر: بهترین طراحان کلاس UX افرادی با جزئیات هستند که در ایجاد برنامه ها ، وب سایت ها و سایر موارد مبتنی بر دیجیتال افتخار می کنند که به کاربران این امکان را می دهد تا به راحتی مراحل لازم را برای گرفتن خاص درگیر و درک کنند. عمل. این متخصصان باید تجربه ایجاد تصویری را تجربه کرده و از مهارت های ارتباطی کتبی عالی برخوردار باشند. پیش زمینه در توسعه و طراحی وب سایت همچنین می تواند فواید قابل توجهی داشته باشد و فرصت ها و فرصت های شما را افزایش دهد.

متخصصان سئو

یک متخصص سئو یک بازاریابی دیجیتال است که در بهینه سازی موتور جستجو تخصص دارد. متخصصان SEO برای ایجاد و اجرای استراتژی هایی که صفحات وب را در صفحه نتیجه موتور جستجو (SERP) به حرکت در می آورند کار می کنند و در نهایت تعداد موارد منجر به یک وب سایت را افزایش می دهند. سئو یک منطقه پیچیده و مداوم در حال تغییر و بازاریابی دیجیتال است ، بنابراین یک متخصص سئو باید بتواند در طول روز کاری خود از نظر فنی و استراتژیک فکر کند.

براساس PayScale ، متوسط ​​درآمد سالانه یک استراتژیست جستجوگرها در ایالات متحده ۳۶۶،۴۴۷۷ £ است

ویژگی های یک متخصص SEO استثنایی متاثر از عوامل زیادی است که در یک استراتژی سئو موفق موفق می شوند. استراتژیست های برتر سئو قادرند استراتژی خود را بطور مداوم از طریق مراحل محاسبه شده تکامل دهند. از Backlink دادن به نوشتن محتوای ساده ، مهارت های ارتباطی نوشتاری با کیفیت بالا برای استراتژیست های سئو بسیار مهم است. این متخصصان بازاریابی دیجیتال باید به طور طبیعی کنجکاو باشند و داده محور باشند.

Backlink

استراتژیست محتوا

وقتی صحبت از مشاغل بازاریابی دیجیتالی می شود ، استراتژیست های محتوا می توانند تیم های بازاریابی سنتی و دیجیتال را با هم گره بزنند. محتوا ارزشمندترین دارایی برای هر استراتژی بازاریابی است و استراتژیست های محتوا فرایندهایی را برای دستیابی به محتوا به مشتریان و چه زمانی ایجاد می کنند.

در ایالات متحده ، یک استراتژیست محتوا می تواند انتظار داشته باشد به طور متوسط ​​سالانه ۳، ۴۵،۹۹ £.

برخی صفات وجود دارد که شما به عنوان یک استراتژیست عالی برای محتوا نیاز دارید. این افراد قادر هستند با مخاطب خود در ذهن خود فکر کنند ، زیرا تمام محتوا برای آنها ساخته شده است تا در نهایت مصرف و اقدام کنند. این روش تفکر بازی نهایی به آنها اجازه می دهد تا از طریق یک استراتژی محتوا به عقب برگردند ، و با دقت محاسبه کنند که چگونه یک قطعه از محتوا باعث می شود مشتری یک اقدام را انجام دهد. البته ، استراتژیست های محتوا باید بتوانند کپی بی عیب و اقناع را بنویسند تا مشتری و خوانندگان را از طریق قیف مورد نظر راهنمایی کند.

افسران ارشد بازاریابی

داشتن یک مدیر یا افسر بازاریابی در بازار مدرن نیاز به یک مهارت عالی دارد که هم در استراتژی های بازاریابی سنتی و هم دیجیتال تنظیم شده است. غالباً افسران ارشد بازاریابی بعداً در مشاغل خود وارد موقعیتهای خود می شوند ، زیرا مسئولیت نظارت بر کلیه عملیات بازاریابی برای یک شرکت یا مارک را بر عهده دارند. از بررسی نسخه کپی گرفته تا تصویب پیشنهادهای انتخاباتی ، افسران ارشد بازاریابی اغلب در کنار مدیرعامل کار می کنند و جزء لاینفک عملیات تجاری هستند.

در ایالات متحده آمریکا ، حقوق یک مدیر ارشد بازاریابی با تجربه به طور متوسط ​​۱۰۲،۹۷۱۱ پوند است.

تقاضا برای مدیران ارشد بازاریابی با تجربه در بازاریابی دیجیتال زیاد است ، اما آنها به خصوصیات خاصی احتیاج دارند. این بازاریابان با شور و اشتیاق به نتایج می توانند فهم و مزایای یک استراتژی بازاریابی دیجیتال را درک کنند. مدیر ارشد بازاریابی از قابلیت های تحلیلی باورنکردنی برخوردار است و رهبری است که به دلیل تمایل به همکاری تیمی هدایت می شود.

فرصتهایی که شغل برتر بازاریابی دیجیتال را ارائه می دهد

از آنجا که بازاریابی دیجیتال زمینه ای در حال رشد است ، بازاریاب های دیجیتال در تمام مراحل کاری خود این فرصت را دارند که شغلی را که دوست دارند پیدا کنند. اگر شما یک حرفه ای در زمینه بازاریابی دیجیتال هستید که علاقه مند به یافتن راه حل های خلاقانه برای مشکلات فنی ، ارتباط با مخاطبان خود و ایجاد یک استراتژی بازاریابی موفق هستید ، بسیار مهم است که همچنان در مجموعه مهارت های خود سرمایه گذاری کنید تا بتوانید به اهداف شغلی خود برسید.

با بیش از نیمی از جمعیت جهان که مرتباً از اینترنت استفاده می کنند ، شکاف بین نیاز به بازاریابان دیجیتال و تعداد متخصصان ماهر همچنان رو به رشد خواهد بود. بازارهای دیجیتال برترمشاغل لزوماً نیاز به تخصص ندارند ، بلکه به صفات مناسب و اشتیاق به یادگیری نیاز دارند – هر دو به رشد اقتصادی کمک می کنند.

انستیتوی بازاریابی دیجیتال متعهد است که فارغ التحصیلان فارغ التحصیلان اخیر در بازاریابی ، مدیریت سطح میانی و بازاریاب های دیجیتال تخصصی را به دسترسی به محتوای اطلاعاتی متناسب با تغییر چشم انداز دیجیتال اختصاص دهد.