بدون شک ، سوپر بول برخی از جذاب ترین ، سرنوشت ساز ، تأثیر گذار و بی نظیر و بی نظیر تبلیغاتی را که جهان تاکنون دیده است ، به وجود آورده است. این همچنین بدترین ها را تولید می کند.

تولید یک آگهی Super Bowl که آزاردهنده ، الهام بخش ، شوخ طبعی است – یا ترکیبی از همه این عناصر – می تواند یک چالش بزرگ را اثبات کند ، اما وقتی درست انجام شود ، نتایج باورنکردنی است. در مقابل ، هنگامی که مارک ها مارک را از دست می دهند ، نتایج می تواند فاجعه بار باشد.

نظر در بین هواداران فوتبال تقسیم می شود زیرا ۴۳٪ از مردم می گویند تبلیغات سوپر بول در پنج سال گذشته در کیفیت رو به بهبود بوده است ، در حالی که ۳۰٪ می گویند تبلیغات بدتر می شوند.

از آنجا که Super Bowl 2019 به تازگی به اوج هیجان انگیز خود رسیده است ، در این مقاله بهترین و بدترین تبلیغات را از رویداد امسال بررسی می کنیم.

بهترین

بودویزر

برای ترویج راه اندازی روند جدید تولید آبجو با قدرت خود در آب ، نوشیدنی مغول Budweiser یک تبلیغ سوپر باول ارائه داد که در اقدامات برابر ظریف و چشمگیر بود.

بودوئیز با یک دنباله بصری خیره کننده که دو مرد و یک سگ را بر روی یک کالسکه اسب کشیده نشان می داد ، از طریق حیاط آمریکایی رویایی در نسیم و بابا دیلن و ‘Blowin’ در باد ‘باب دیلن خدمت می کرد ، به عنوان موسیقی متن فیلم مناسب ، بودوایزر پیام محیط زیست دوستانه خود را به اشتراک گذاشت. به طریقی که هم خوش ذوق باشد و هم الهام بخش. و بند ، “باد هرگز احساس بهتری نمی کند” هر عنصر آگهی را یکپارچه می کند.

محیط زیست

گریز: با تمرکز بر پیام اصلی نام تجاری خود ، قرار دادن آن در قلب کمپین خود و ایجاد روایتی در اطراف آن ، شما تبلیغی را ارائه می کنید که یک وتر واقعی را با مخاطب مورد نظر خود به نمایش می گذارد.

واشنگتن پست

واشنگتن پست در اولین تبلیغات تبلیغاتی خود در Super Bowl ، با تبلیغی روبرو شد که باعث می شود شما بایستید و درست از این مرحله توجه کنید.

یک آگهی تصویری سخت و تأثیرگذار که برجسته کارهایی اغلب خطرناک است که توسط روزنامه نگاران انجام می شود و با صدای گرم و نمادین تام هنکس روایت می شود ، این فیلم روایتی محکم دارد که شامل کسانی است که در این صنعت جان باخته و ناپدید شده اند.

واشنگتن پست با به اشتراک گذاشتن این پیام که “دانستن ما را آزاد می کند” و “دموکراسی در تاریکی می میرد” ، اهمیت روزنامه نگاری صادقانه و محور را در دنیای امروز مورد توجه قرار داده است.

به همین ترتیب ، این انتشارات خود را به عنوان اوراکل برای اطلاعات معتبر ، بی طرفانه و واقعی در دنیای پر از اخبار جعلی قرار داده است – یک ورود عالی به عرصه تبلیغات Super Bowl.

غذای آماده: اگر به دنبال ارسال پیام سخت و پرتحرک هستید ، جسورانه و جسورانه به شما کمک می کند تا نتیجه بگیرید – تا زمانی که در تلاش خود صادق ، شفاف و با سلیقه باشید . و با استفاده از یک تأثیرگذار برای تبلیغ در روایت یا روایت کردن در تبلیغ خود ، شما می خواهید به جذب نیروی اضافی و افزایش آگاهی از برند بپردازید.

کیا

کیا یکی از سازندگان آینده نگر در جهان است و تبلیغات سوپر باول امسال گواهی بر این مفهوم است. امسال کیا به جای استفاده از یک ستاره مشهور ستاره ای برای تأیید محصولات خود ، این روز تصمیم گرفت که روزمره افرادی را که به ساخت وسایل نقلیه مشهور جهانی خود کمک می کنند جشن بگیرد.

خط آگهی نه تنها ، یعنی در اینجا به افراد ناشناخته بزرگ ، چیزی خلاصه از الهام بخش نیست بلکه کل دنباله تماشای احساسی ، حماسی و خیره کننده است – حفاری در استعدادهای اساسی که باعث شده است تا این شرکت امروز باشد.

گریز : برای غلبه بر تلاشهای دیجیتال مارکتینگ یا تبلیغات تبلیغاتی ، لزوماً نیازی به تکیه بر تأثیرگذار برای موفقیت نیستید. شما با ایجاد مطلبی قدرتمند ، عاطفی و چشمگیر در پشت صحنه شغل خود ، می خواهید بسیاری از مصرف کنندگان جدید را به سمت برند خود جذب کنید.

دیجیتال

بدترین

کاشت کنندگان

در حالی که ارائه دهنده برنامه Super Bowl 2019 Planters همه عناصر یک تبلیغ عالی را دارد – طلسم Planters رانندگی بادام زمینی مانند یک مرد دیوانه در همان محله چارلی شین و موسیقی متن فیلم فلزی موهای دارای آدرنالین (شعارهای تبلیغاتی بودند) نسبتاً شوخ) – از نظر تأثیرگذاری موفق به ضربه زدن به علامت نشد.
بادام زمینی

بله ، این تبلیغ به خوبی جمع شده بود ، اما پیام های آن کمی پیچیده بود و با اینکه سرگرم کننده بود ، تلاش Planters توسط بسیاری از پیشنهادات مشهور و محور شبانه غرق شد.

گریز: داشتن یک موسیقی متن فیلم مستحکم ، قلاب سرگرم کننده ، تأیید مشهور و تولید بودجه بزرگ مطمئناً در ایجاد یک تبلیغ موفق ، در صورت مفید بودنیک مسیر یا پیام واضح و مشخص نداشته باشید ، احتمالاً تلاشهای شما هموار خواهد بود. برای نمونه آگهی های Super Bowl با بودجه بالا مبتنی بر مشهور که امسال به آن توجه کردید ، محصولات Hyundai و Bud Light / HBO را بررسی کنید.

پپسی

علیرغم تبلیغات ، آقای استیو کارل خاص را به نمایش می گذارد و با ترکیبی از ستاره های مشهور مشهور به ستایش ستاره می پردازد ، اما احساس می کند این تبلیغ باید خنده دار تر و هیجان انگیز تر از آنچه در واقع بود ، باشد.

بند اصلی ، “بیش از خوب” ، پاهای بالقوه ای داشت اما چون تبلیغ نتوانست تأثیر وعده داده شده را انجام دهد ، شکست خورد زیرا خود کمپین فقط “خوب” و “خیلی” بود. علاوه بر این ، با تمرکز بر این واقعیت که پپسی “چیزی بهتر از این نیست” ، این مارک خطر این احساس را برای مردم ایجاد کرده که احساس می کنند رقیب مستقیم آن یعنی Coca-Cola در واقع بهتر است – برای رشد نام تجاری عالی نیست.

گریز: اگر در شرایطی هستید که یک رقیب مستقیم مستقیم دارید ، در مورد تلاش ها و ابتکار عمل آنها تحقیق کرده و تلاشهای خلاقانه خود را برای تولید کمپینی انجام می دهید که نه تنها نام تجاری شما را در یک رقابت فوق العاده می درخشد. نور مثبت اما کاملاً بی نظیر تنها راه پیروزی در میدان جنگ تجاری است.

T-Mobile

این تبلیغ خاص یکی از چهار نقطه تبلیغی بود که T-Mobile برای آن رویداد بزرگ خریداری کرد و با وجود بخش سالم از زمان پخش ، این برند نتوانست هیچ پانچ واقعی را بچرخد یا هر بینش جالبی را به جز ارائه چند بار رایگان به اشتراک بگذارد.

اگرچه مفهوم در اینجا خوب است و آهنگ با نگرش و صدا و سیما تحویل داده می شود ، اما پیام رسانی مارک در اینجا ، هم از نظر بصری و هم از منظر نوشتن کپی ، کمی آبکی است و جلب توجه نمی کند.

غذای آماده: وقتی صحبت از بازاریابی دیجیتال یا تبلیغات می شود ، کیفیت همیشه بهتر از کمیت است. اگر نتوانید مخاطبان خود را درک کنید در یک سطح عمیق و شخصی ، هدف اصلی تبلیغ را در نظر بگیرید و روایتی بسازید که باعث می شود مردم توجه کنند ، داشتن چندین اسلات تبلیغاتی یا فضا غیرمادی است. >

در آنجا آن را دارید: بهترین و بدترین پیشنهاد تبلیغاتی Super Bowl امسال.

امیدواریم که بینشی در مورد موفقیت یک تبلیغ داشته باشد و الهام بخش فعالیتهای بازاریابی در آینده باشد.