براساس گزارش اخیر QuickSprout ، رسانه های اجتماعی از میزان نزدیک به رهبری نزدیک به بازاریابی خارج از کشور برخوردار هستند ، در حالی که ۲۴٪ از شرکتهایی که از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند افزایش مستقیم درآمد را مشاهده کردند. رسانه های اجتماعی هرگز برای تسلط برندها از اهمیت خاصی برخوردار نبوده است.

در زیر ، من به شما روش انتخاب کانال های مناسب رسانه های اجتماعی را بر اساس مخاطبان هدف ، منابع ، نوع شرکت و فعالیت رقیب خود خواهم پرداخت. من همچنین نکات برتر من در مورد حفظ حضور در رسانه های اجتماعی خود را با ابزارهای رایگان و به راحتی در دسترس به اشتراک می گذارم. در ادامه بخوانید که چگونه مخاطبان خود را درگیر ایجاد استراتژی رسانه ای اجتماعی با برنامه ریزی و به موقع درگیر نگه دارید.

برنامه ریزی

رسانه های اجتماعی نسبت به بازاریابی برون مرزی ۱۰۰٪ بیشتر از میزان نزدیک به سرب را دارند

این توییت

۱ ٫ چگونه کانال های اجتماعی خود را انتخاب کنید: مخاطبان و رقبا

قبل از انتخاب کانال های رسانه های اجتماعی ، باید از خود دو سؤال بسیار مهم بپرسید: “مشتری های من کجا هستند؟” و “رقبای من کجا هستند؟” برای پیدا کردن مشتری های شما در کجا هستند شما نیاز به تحقیق در مورد آمار جمعیت اصلی دارید. کانال های رسانه های اجتماعی سپس می توانید کانالهایی را انتخاب کنید که به بهترین وجه مناسب با مشخصات جمعیتی ، علایق و رفتار آنلاین مخاطبان شما باشد. بیشتر کانال های رسانه های اجتماعی به تجزیه و تحلیل جمعیتی مخاطبان هدف خود می پردازند ، بنابراین به این موضوع نگاهی بیندازید و همچنین به گزارش ها و نظرسنجی های صنعت توجه کنید که می تواند اطلاعات ارزشمندی را برای کمک به شما در هدایت تصمیم خود داشته باشد.

۲ ٫ چگونه کانال های اجتماعی خود را انتخاب کنید: منابع ، زمان و نوع شرکت

فاکتورهای دیگر می توانند در انتخاب کانال شما از جمله منابع پرسنلی که در اختیار شماست ، زمانی که برای مدیریت رسانه های اجتماعی و نوع شرکتی که اداره می کنید تأثیر بگذارد. به عنوان مثال ، اگر شرکت شما B2B متمرکز است ، ممکن است بخواهید حضور لینکدین را ایجاد کنید و محتوای خود را به دنیای حرفه ای اختصاص دهید. اگر شرکت شما B2C است ، از طرف دیگر ، ممکن است بخواهید برای ایجاد صفحه فیس بوک در نظر بگیرید. اگر منابع محدود باشد و زمان مسئله باشد ، چه می شود؟ بهتر است به جای ایجاد چندین حساب کاربری که ممکن است برای به روزرسانی آنها با پست های با کیفیت ، یک یا دو حساب رسانه های اجتماعی مرتبط ایجاد کنید و آنها را به طور مؤثر مدیریت کنید.

علاقه مندید

۳ ٫ نکاتی برای حفظ حضور خود در رسانه های اجتماعی

برای مدیریت کانال های رسانه های اجتماعی خود ، یک کارمند مناسب را انتخاب کنید – در حالت ایده آل کسی با مهارت خوب زبان انگلیسی و شیوه ای دوستانه و جذاب. آنها باید به هرگونه اظهار نظر یا شکایاتی که ممکن است شرکت شما دریافت کند ، رسیدگی کنند. می توانید از یک ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی مانند Hootsuite برای نظارت بر همه فعالیت های رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید و به شما در ایجاد و برنامه ریزی پست ها برای زمان انتشار مطلوب کمک می کند. بافر یکی دیگر از ابزارهای مفید برنامه ریزی رسانه های اجتماعی است که می توانید محاکمه کنید – حتی می توانید حساب خود را برای ارسال در مواقعی که مخاطب هدف شما فعال تر است تنظیم کنید.

۴ ٫ با مخاطب هدف خود درگیر شوید: استراتژی ، تقویم و محتوا

برای کمک به شما در تعامل با مخاطبان مورد نظر خود ، یک استراتژی بازاریابی رسانه ای اجتماعی کامل ایجاد کنید. استراتژی شما باید معیارهای تعامل را که می خواهید فعالیت رسانه های اجتماعی خود را به دست بیاورید ، شامل کند. به عنوان مثال ، آیا می خواهید سهم اجتماعی خود را در یک چهارم ۲۵ درصد افزایش دهید؟ در مرحله بعد باید تاکتیک هایی را که به شما در دستیابی به این هدف کمک می کند ، ترسیم کنید. این می تواند شامل ایجاد محتوای آموزشی الهام بخش ، مرتبط ، آموزشی باشد که مخاطبان هدف شما دوست دارند. سپس باید تصمیم بگیرید که آیا بودجه ای را برای ارتقاء هزینه ای اختصاص می دهید یا خیر. مرحله آخر ایجاد تقویم محتوای شماست که می توانید یکبار در سه ماهه آن را به روز کنید. برای تقویم محتوای خود باید تاریخ های کلیدی را برای تبلیغات و مبارزات انتخاباتی آینده و تاریخ هایی که قصد دارید پست های وبلاگ را به اشتراک بگذارید ، و غیره را برجسته کنید ، به یاد داشته باشید که اگر فقط درمورد محصولات یا فروش خود قرار دهید ، مردم به سرعت خسته می شوند. نسبت مناسب برای مشاهده ۸۰٪ ارسال ارزش افزوده به ۲۰٪ پست تبلیغاتی است.

اکنون که به استراتژی کلی رسانه های اجتماعی خود تسلط پیدا کرده اید ، هفته آینده می خواهم به شما بینش عمیقی از بازاریابی فیس بوک بدهم و نکات برتر من را برای بهبود میزان ارگانیک و پرداخت شده خود نشان دهم.

بروشور دوره بازاریابی رسانه های اجتماعی
به * – هیچ آموزش برای مشارکت آموزشی خودآموز شرکت مشارکت آموزشی
نام *
نام خانوادگی *
وضعیت چشم انداز -None-A Lead New- بدون تماس با B 10٪ NotualCC 30٪ InD واجد شرایط ۵۰٪ ثبت نام تأیید شده / پرداخت نشده ۷۰٪ ثبت نام تأیید شده ۸۰٪ برنامه StageF 90٪ صورتحساب G 95٪ سپرده پرداخت شده ۱۰۰٪ PaidI 0٪ سرب واجد شرایط OutJ PostponedK LostL DuplicateM به یک PartnerN به اطلاعات مربوط به اشتباه کاذب مراجعه شده است تلفن تلفنی نیست کار نمی کند مراجعه به مجوز SalesP به بازاریابی مراجعه شده به مشاغل وب سایت مراجعه به مشاغل TeamP ارجاع شده به TeamP ارجاع شده به Corporate TeamQ مراجعه شده توسط یک پرسشنامه / StudentR بسته شده توسط عملیات
ایمیل *
نام شخص
تلفن *
کشور * -None-متحده KingdomUnited StatesIrelandAustraliaAfghanistanAland IslandsAlbaniaAlgeriaAmerican SamoaAndorraAngolaAnguillaAntarcticaAntigua و BarbudaArgentinaArmeniaArubaAustriaAzerbaijanBahamasBahrainBangladeshBarbadosBelarusBelgiumBelizeBeninBermudaBhutanBoliviaBosnia و HerzegovinaBotswanaBouvet IslandBrazilBritish اقیانوس هند TerritoryBrunei DarussalamBulgariaBurkina FasoBurundiCambodiaCameroonCanadaCape VerdeCayman IslandsCentral آفریقایی RepublicChadChileChinaChristmas IslandsCocos (کیلینگ) IslandsColombiaComorosCongoCongo، دموکرات RepublicCook IslandsCosta RicaCote D’IvoireCroatiaCubaCyprusCzech RepublicDenmarkDjiboutiDominican RepublicEcuadorEgyptEl SalvadorEquatorial جزایر GuineaEritreaEstoniaEthiopiaFalkland (مالویناس) جزایر فارو IslandsFijiFinlandFranceFrench GuianaFrench PolynesiaFrench سرزمین های جنوبی گابن ، گامبیا ، جورجیا آلمان ، Gana GibraltarGreeceGreenlandGrenadaGuadeloupeGuamGuatemalaGuernseyGuineaGuinea-BissauGuyanaHaiti جزایر هارد و جزایر مک دونالد هولی را مشاهده کنید (V atican شهر کشور) HondurasHong KongHungaryIcelandIndiaIndonesiaIran، RepublicIraqIsle اسلامی ManIsraelItalyJamaicaJapanJerseyJordanKazakhstanKenyaKiribatiKorea، RepublicKorea، RepublicKosovoKuwaitKyrgyzstanLao دموکراتیک خلق، حزب دموکرات RepublicLatviaLebanonLesothoLiberiaLibyan عرب JamahiriyaLiechtensteinLithuaniaLuxembourgMacaoMacedonia مردم، یوگسلاوی سابق RepublicMadagascarMalawiMalaysiaMaldivesMaliMaltaMarshall IslandsMartiniqueMauritaniaMauritiusMayotteMexicoMicronesia، فدرال StatesMoldova، RepublicMonacoMongoliaMontenegroMontserratMoroccoMozambiqueMyanmarNamibiaNauruNepalNetherlandsNetherlands AntillesNew CaledoniaNew ZealandNicaraguaNigerNigeriaNiueNorfolk IslandNorthern IrelandNorthern مارینا IslandsNorwayOmanPakistanPalauPalestinian قلمرو، OccupiedPanamaPapua جدید GuineaParaguayPeruPhilippinesPitcairnPolandPortugalPuerto RicoQatarReunionRomaniaRussian FederationRwandaSaint HelenaSaint کیتس و NevisSaint LuciaSaint پیر و MiquelonSaint وینسنت و جهان GrenadinesSamoaSan MarinoSao تومه و PrincipeSaudi ArabiaSenegalSerbiaSeychellesSierra LeoneSingaporeSlovakiaSloveniaSolomon IslandsSomaliaSouth AfricaSouth گرجستان و جنوب ساندویچ IslandsSpainSri LankaSudanSurinameSvalbard و ژان MayenSwazilandSwedenSwitzerlandSyrian عرب جمهوری تاجیوان ، استان چینTajikistanTanzania ، جمهوری تایلندتیمور-لسته توگو توکلاوTongaTrinidad & TobagoTunisiaTurkeyTurkmenistanTurks and Caicos IslandsTuvaluUgandaUkrainUnited امارات متحده عربی ایالات متحده جزایر دور افتاده جزئی اروگوئه ازبکستان وانواتو ونزوئلاVietamVirgin، جزایر بریتانیاVirgin ، ایالات متحده آمریکا والیس و Futuna صحرای غربیYemenZimbabweZambia
کی می خواهید تحصیل کنید؟ -هیچ- به محض وجود مکانی در ۱-۳ ماه در ۳-۶ ماه فقط در حال حاضر تحقیق می کنید
عضویت در خبرنامه
استعلام رویداد
ابتدا روی کانال کلیک کنید
کانال آخرین کلیک
متوسط ​​آخرین کلیک
ابتدا روی صفحه فرود کلیک کنید
صفحه فرود آخرین کلیک
ابتدا روی کمپین کلیک کنید
کمپین آخرین کلیک
مدت آخرین کلیک
صفحات بازدید شده
تعداد بازدیدهای وب سایت
زمان در وب سایت گذشت
منطقه زمانی
دوره
دوره علاقه -None-PDDM-WebPG-WebMA-WebPDMM-WebPDSM-WebPDSMM-WebPDSP-WebPDDS-Web Modules IndividualCorporate StudentCorporate OptionunityPartnociation OptionunityReferred از Persessect / StudentRefer to IBATRefer to ECommerce for Review
فرم URL