در دنیایی که به صورت دیجیتالی در حال دگرگونی است ، مارک ها ، مشاغل و سازمان ها برای تبلیغ محصولات یا خدمات خود به حوزه درحال تحول بازاریابی دیجیتال روی می آورند ، داستان خود را بازگو می کنند و با ایجاد چشم انداز بالقوه ، ارتباطات مادام العمر و بالقوه ای را برای زندگی خود ایجاد می کنند. و این بدان معنی است که مشاغل بازاریابی دیجیتال تقاضای زیادی دارند.

دیجیتال

اما ، شغل در بازاریابی دیجیتال چقدر خوب است و آیا ارزش دنبال کردن آن را دارد؟

البته آنچه یک شغل را خوب یا بد می کند عمدتاً ذهنی است. اما اگر یک مسیر شغلی را دوست دارید که انگشتان پا را حفظ کند ، مرتباً شما را به چالش می کشد و به خلاقیت شما اجازه می دهد وحشیانه عمل کند ، حرکت به دنیای بازاریابی دیجیتال ممکن است یک اقدام عاقلانه باشد.

خلاقیت

یک مطالعه جدید نشان می دهد که نویسندگان محتوا در اوایل کار خود با حقوق حدود ۴۵۰۰۰ دلار شروع می کنند ، در حالی که متخصصان SEO جوانب می توانند تقریباً ۵۰،۰۰۰ دلار در سال شروع کنند. شک کمی وجود دارد که بازاریابی دیجیتال از پتانسیل هایی برخوردار است ، اما چه چیز دیگری آن را به یک مسیر شغلی با ارزش تبدیل می کند؟

دلار

ثروتی از انتخاب

با وجود مشاغل دیجیتالی که بطور مداوم توسط افراد مورد علاقه Google ، مایکروسافت و رایانیر ایجاد می شود ، هیچگاه انتخاب شغلی بیشتری در مورد حرفه در بازاریابی دیجیتال صورت نگرفته است.

با گذشت هر ماه ، نقش های جدیدی را انتخاب می کنید ، می توانید در کدام شاخه از بازاریابی دیجیتالی که می خواهید تخصص داشته باشید ، انتخاب کنید و در یک انتخاب الکترونیکی از مارک ها و مشاغل ، فاقد استعدادهای خود باشید.

با بهره گیری از این انتخاب باورنکردنی و تعمق در مورد اینکه کدام نوع مشاغل به بهترین وجه برای نیازهای شغلی شما مناسب است ، از یک دیدگاه شخصی ، حرفه ای و مالی از یک شغل پاداش بهره مند خواهید شد.

یک سرعت سریع

با توجه به ماهیت خود ، تغییرات دیجیتال ، مورفورها ، تغییر و تحولات با سرعت بسیار بالایی شکل می گیرد. به گفته این ، اگر شغلی را در بازاریابی دیجیتال انتخاب کنید ، حوصله و حوصله تان نخواهید آمد ، و همان کارهای خسته قدیمی را روز به روز انجام خواهید داد.

در عوض: شما مجبور خواهید شد که با آخرین روندهای صنعت به روز باشید ، مهارت های جدید کسب کنید ، رویکردهای جدیدی در مورد مسئولیت های موجود خود بیابید و با ترکیبی از مردم در حال تغییر در استراتژی ها ، کمپین ها و ابتکارات تبلیغاتی کار کنید.

مقدار زیادی از تنوع

با پیشرفت در مورد نکته قبلی ما ، با انتخاب روزافزون رشته های بازاریابی دیجیتال برای کشف ، و فن آوری های جدید مختل کننده مانند فناوری صدا و واقعیت افزوده (AR) به طور مداوم در حال ظهور هستند ، با فراهم کردن آمادگی برای یادگیری مهارت های جدید ، قادر خواهید بود چرخش از یک ناحیه از منطقه به یکپارچه دیگر.

نه تنها این کار باعث می شود از شغلی لذت ببرید که دائماً شما را به چالش می کشد و شما را سرگرم می کند ، بلکه همچنین فرصتی عالی برای کار با ترکیبی متنوع از مردم در ترکیبی از پروژه و ابتکار عمل خواهید داشت. تنوع در حقیقت ادویه زندگی است و بازاریابی دیجیتال دارای مجموعه های مختلفی از آن است.

دوز سالم استقلال

از آنجا که در بازاریابی دیجیتال مسیر مشخصی برای حرفه ای وجود ندارد ، می توانید تجربه کسب کنید ، مهارت های جدیدی کسب کنید ، اشتغال خود را تقویت کنید و سفر خود را به شکلی متناسب با خود شروع کنید و به خلاقیت و اشتیاق خود هدایت شوید. و برای الهام بخش ، روش هایی که می توانید انجام دهید:

     

  • یک حضور قدرتمند در رسانه های اجتماعی ایجاد کنید ، ثروت بسیاری از دنبال کنندگان توییتر یا اینستاگرام خود به دست آورید ، یا با راه اندازی یک وبلاگ و نشان دادن صدای بی نظیر خود در صورت دانش صنعت صدا و سیما.
  •  

  • در یک دوره بازاریابی دیجیتال شناخته شده در صنعت ثبت نام کنید.
  •  

  • با امتحانات آنلاین گواهینامه کسب کنید.
  •  

  • خلاق شوید و مهارت های خود را با یک کارزار بازاریابی کوچک برای جذب کارفرمایان بالقوه به کار بگیرید. به عنوان مثال ، تریسی کلینتون ، روزنامه نگار جوان ، با تولید مرتب ، انتشار و به اشتراک گذاری ، محتوای صریح ، سرگرم کننده و سرگرم کننده متناسب با صدای صدای BuzzFeed ، موقعیتی را در BuzzFeed به زمین نشست ، و ایجاد هشتگ های مارک تجاری را که می دانست انتشار را می دید و کشف می کرد. li>

در اصل ، بازاریابی دیجیتالی برای شخصی که دارای اشتیاق ، خود انگیزه ، تمایل به یادگیری باشد ، شغل و رویا را رقم خواهد زد ، با خلاقیت پیروز است ، تنوع را دوست دارد ، از یک چالش واقعی لذت می برد و به دنبال شغل با کسب پتانسیل است.

اگر این شما را توصیف کند ، در پاسخ به سوال اصلی ما: بله ، یک حرفه در بازاریابی دیجیتال خوب ، بسیار خوب است.