برای دنیای خارج ، ایجاد پست برای رسانه های اجتماعی ممکن است آسان به نظر برسد. بازاریابان و مارک های مختلف در سراسر جهان می دانند که ایجاد و ویرایش محتوای رسانه های اجتماعی بیشتر از این است که مورد توجه باشد. از انتخاب تصویر مناسب برای نشان دادن دیدگاه خود ، تا نوشتن به روزرسانی های توییتر با هشتگ و صدای مناسب ، در اینجا چند ابزار برای کمک به شما در این راه وجود دارد.

۱ Hashtagify.me

Hashtagify.me ابزاری رایگان (با ویژگی های اضافی افزودنی) است که به شما امکان می دهد تا جستجوی هشتگ ها را داشته باشید. پس از جستجوی هشتگ ، می توانید محبوبیت و نحوه استفاده آن را تعیین کنید. این ابزار برای استفاده ساده است: در گوشه بالا سمت راست ، هشتگ مورد علاقه خود را تایپ کنید و برای یافتن عملکرد و هشتگ های مربوط به آن جستجو کنید. همچنین بهترین تأثیرگذارها برای این هشتگ ، و همچنین توییتهای اخیر با استفاده از این هشتگ را مشاهده خواهید کرد. کاربران پرداخت شده می توانند برای هشدارها در مورد هشتگهای خاص ، ردیابی تأثیرگذار و الگوهای استفاده و موارد دیگر ثبت نام کنند.

۲ ٫ SlideShare & SlideSnack

اگر تجارت شما از لینکدین برای اشتراک گذاری به روزرسانی ها استفاده می کند ، SlideShare یک ضرورت است. پس از یک سایت جداگانه ، اکنون SlideShare متعلق به لینکدین است. این اجازه می دهد تا تصاویر چشمگیر و ارائه های اضافه شده به SlideShare به صورت خودکار با سیستم عامل همگام شوند. با ادغام این دو سیستم عامل ، می توانید بهترین ها را در هر دو جهان داشته باشید: مقالات آموزنده متن و به روزرسانی های لینکدین و تصاویر جذاب از SlideShare. اشتراک گذاری ارائه ها ، کتابهای الکترونیکی ، اینفوگرافیک ها و موارد دیگر همیشه ایده خوبی است و این بستر به شما امکان می دهد تا به سادگی دکمه ای را برای توزیع آنها در فیس بوک ، توییتر و LinkedIn فشار دهید.

همچنین می توانید با استفاده از کد کوتاه های IFrame یا وردپرس (بسته به بستر مورد استفاده شما) ، نمایش SlideShare خود را در وب سایت خود جاسازی کنید.

در آخر ، می توانید با SlideSnack همه چیز را به سطح بعدی برسانید. این ابزار به شما امکان می دهد پوشش صوتی خود را به محتوای خود اضافه کنید.

این ابزار همچنین به شما امکان می دهد تا نمایش های گذشته را بارگذاری کرده و صدا را به آنها اضافه کنید ، سپس آنها را در یوتیوب یا Facebook به اشتراک بگذارید یا آنها را در وب سایت هایی مانند Weebly ، Blogger ، وردپرس و موارد دیگر جاسازی کنید.

۳ ٫ دستور زبان

Grammarly ابزاری همه جانبه و کلمه گرایی است که در همه مکان هایی که Microsoft Word قادر به انجام آن نیست ، کار می کند. این کمک می کند تا کاربران کپی بدون خطا را در Gmail ، Facebook ، Twitter ، لینکدین و تقریباً در هر جای دیگر در وب بنویسند. گرامر متن شما را برای اشتباهات دستوری و پیچیده دستوری اسکن می کند ، از جمله همه چیز از توافق موضوع-فعل گرفته تا استفاده از مقاله گرفته تا تغییر مکان. همچنین فراتر از بررسی منظم است که توضیحات را در اختیار کاربران قرار می دهد و به آنها در بهبود مهارت های خود کمک می کند. افزونه Grammarly برای کاربران انفرادی رایگان است که دارای ویژگی های پرداختی نیز می باشد.

توافق

۴ ٫ Typeform

پرسیدن سؤال یک راه عالی برای کسب مشارکت در رسانه های اجتماعی است. اما گاهی اوقات پرسیدن یک سؤال کافی نیست تا پاسخ مورد نظرتان را از مخاطبان خود دریافت کنید. اینجاست که Typeform وارد می شود. Typeform یک سازنده مسابقه کاربر پسند است که به شما امکان می دهد سؤالات مخاطبان خود را در قالب های مختلفی از جمله تصویر مبتنی بر تصویر ، انتخاب چندگانه ، پاسخ کوتاه ، بله یا خیر ، و بیشتر.

هنگامی که مسابقه خود را در آنجا برگزار کردید ، می توانید آن را در قالب چندین شبکه رسانه اجتماعی در قالب هایی که به بهترین شکل برای مخاطبان خود کار می کنند ، به اشتراک بگذارید ۱۰۰ پاسخ در هر ماه رایگان است و نسخه های Pro + و Pro Plus با ویژگی های اضافی نیز در دسترس هستند.

۵ ٫ لنگر

Anchor یک بستر رسانه اجتماعی رایگان برای صدا است. با استفاده از برنامه Anchor ، کاربران به راحتی می توانند فیلم ها و ضبط های صوتی ایجاد کنند که برای اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی مناسب است

نحوه ایجاد فیلم با برنامه Ancho Mobile:

     

  1. هنگامی که صدا خود را ضبط کردید ، روی نماد ویدیو ضربه بزنید.
  2.  

  3. موضوع فیلم Anchor خود را انتخاب کنید.
  4.  

  5. متن ضبط خود را بررسی و ویرایش کنید.
  6.  

  7. آن را به صورت یک مربع ، منظره یا فیلم پرتره بارگیری کنید.
  8.  

  9. آن را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید!

۶ ٫ Typorama

بسیاری از ابزارهای گرافیکی رایگان وجود دارد که به کاربران امکان می دهد به راحتی تصاویر زیبایی را برای رسانه های اجتماعی ایجاد کنند ، اما اکثر آنها در تلفن هوشمند شما در دسترس نیستند (یا بسیار شهودی نیستند). Typorama یک برنامه آیفون است که ایجاد گرافیک شگفت انگیز و بی نظیر به طور مستقیم از تلفن هوشمند خود آسان می کند. می توانید گرافیک هایی با اندازه های مختلف مانند برای استوری اینستاگرام ، فیس بوک جلد ph ایجاد کنیدعکس ، تصاویر با نقل قول و موارد دیگر. (برای کاربران اندرویدی ، WordSwag یک جایگزین عالی است.) typograma برای استفاده عمومی رایگان است ، با هزینه ارتقاء ۴٫۹۹ دلار برای حذف علامت تجاری شرکت یا ۵٫۹۹ دلار برای باز کردن همه چیز.

دلار

نحوه ایجاد یک گرافیک با Typorama در چهار مرحله:

     

  1. یک پیش زمینه انتخاب کنید یا یک تصویر از فهرست دوربین تلفن خود بارگذاری کنید.
  2.  

  3. اندازه گرافیکی خود را انتخاب کنید.
  4.  

  5. متن را اضافه و ویرایش کنید.
  6.  

  7. گرافیک خود را ذخیره کنید ، یا آن را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید!

۷ ٫ PowToon

فیلم در شبکه های رسانه های اجتماعی در حال انفجار است. مشکل این است که بسیاری از شرکت ها برای ایجاد این فیلم ها به آژانس های گران قیمت خارجی تکیه می کنند. محصول نهایی می تواند بسیار متناقض به نظر برسد ، علامت پیام را از دست بدهد و بودجه را واقعا تخلیه کند. ابزاری مانند PowToon به این معنی است که شما نیازی به استاد فیلم برای ایجاد فیلم های جذاب ندارید. پلتفرم PowToon به کاربران این امکان را می دهد تا از چندین قالب انتخاب کرده و آنها را مطابق با مشاغل خود تنظیم کنند. به سادگی می توانید محتوای خود را وصل و پخش کنید و در شبکه های رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید. نسخه های رایگان و پرداخت شده تا ۵۹ دلار در هر ماه در دسترس هستند.

قیمت

۸ ٫ Animoto

Animoto یکی دیگر از پلتفرم های ویدیویی عالی است که به کاربرانی که متخصص نیستند می توانند چند رسانه ای فریبنده ایجاد کنند. Animoto به شما امکان می دهد کلیپ های ویدیویی موجود و تصاویر را با کمی تلاش تبدیل به نمایش اسلاید های ویدیویی کنید. این یکی از معدود ابزارهای ویدیویی است که همچنین فیلم های مربعی را برای برخی سیستم عامل های رسانه های اجتماعی و سلیقه های طراحی ارائه می دهد. Animoto با ۱۶ دلار در هر ماه ، ۴۲ دلار در هر ماه یا ۶۴ دلار در هر ماه ، بسته به نیازهای تجاری شما شروع می شود. اشتراک های سالانه تخفیف قابل توجهی را ارائه می دهد.

نحوه ایجاد فیلم های سریع با Animoto:

     

  • برای تسریع در روند ایجاد ویدیوی خود از یکی از بسیاری از صفحه های داستانی ارائه شده توسط Animoto استفاده کنید. هر کدام با یک آهنگ ، سبک و ساختار خاص همراه هستند.
  •  

  • محتوای قالب موجود را با متن ، کلیپ های ویدیویی و عکس های خود جایگزین کنید.

پس از ایجاد فیلم خود ، می توانید آن را در قالب های مختلف و سطح کیفیت بارگیری کنید و مستقیماً در فیس بوک یا توییتر بارگذاری کنید.

۹ ٫ مکان

ابزار نهایی ویدیویی ما در این لیست ، PlaceIt است.

این ابزار تصویری و تصویری به برندها این امکان را می دهد تا محصولات و طرح های دیجیتالی خود را در محیط های واقع بینانه وب و ویدیو به نمایش بگذارند. این فیلم می تواند صدها یا حتی هزاران دلار در فیلم ها و تصاویر محصول خارج از کشور ذخیره کند. خرید یک بار در این پلتفرم رایگان است ، یا بسته به نیاز مارک خود می توانید مبلغ ۲۹ دلار در ماه ، ۹۹ دلار در ماه یا ۱۹۹ دلار را انتخاب کنید.

دیجیتال

چگونه می توان برنامه های ویدیویی را با Placeit ایجاد کرد:

     

  • محیط مورد نظر خود را جستجو کنید. نکته: دستگاه مورد نظر خود (مثلاً آیفون یا مک) و پس زمینه (مانند دفتر یا کافی نت) را درج کنید.
  •  

  • تصویر خود را بارگذاری کنید یا URL را برای گرفتن عکس از صفحه وارد کنید. Placeit به طور خودکار تصویر شما را در محیط انتخابی شما قرار می دهد.

پس از تهیه تصاویر محصول خود ، ابزارهایی را که برای تبلیغ محصولات خود در رسانه های اجتماعی از طریق پست های ارگانیک یا پولی استفاده می کنید ، دارید.

۱۰ ٫ بومادر

لیست ابزارهای رسانه های اجتماعی بدون بوم نمی تواند کامل باشد. یکی از محبوب ترین ابزارها برای ایجاد گرافیک رسانه های اجتماعی ، Canva به کاربران امکان می دهد تصاویر با کیفیت بالا را به سرعت و با استفاده از چیدمان ها ، قالب ها و عناصر طراحی ایجاد کنند. نسخه رایگان این ابزار بسیار جامع است ، اما کسانی که می خواهند بیشتر بخواهند می توانند هر ماه ۱۲٫۹۵ دلار برای هر کاربر سرمایه گذاری کنند یا اگر بهترین مناسب برای شغل خود باشد با قیمت گذاری سازمانی مراجعه کنند.
سرمایه گذاری

نحوه ایجاد گرافیک زیبا با بوم:

     

  • کتابخانه الگوهای شگفت انگیز Canva را جستجو کنید و انتخاب کنید که از آنها به عنوان استفاده کنید یا آنها را برای نیازهای خود تنظیم کنید. بخشی وجود دارد که به گرافیک رسانه های اجتماعی اختصاص داده شده است. می توانید از طریق گزینه “کاوش الگوها” در داشبورد Canva یا این پیوند مستقیم دسترسی داشته باشید: https://www.canva.com/templates/.
  •  

  • عناصر منحصر به فرد خود را انتخاب کنید تا گرافیک خود را بسازید.
  •  

  • تصویری جدید خود را در هر بستر رسانه اجتماعی به اشتراک بگذارید!

۱۱ ٫ Crello

مانند Canva ، Crello ابزاری برای طراحی گرافیک است که ایجاد گرافیک خیره کننده و بدون دانش قبلی در طراحی قبلی ، را برای برندها آسان می کند. مزیت کرلو نسبت به Canva این است که بیش از ۱۰،۰۰۰ قالب طراحی رایگان ، ۶۵ میلیون تصویر سهام و بیش از ۱۱،۰۰۰ عنصر طراحی را ارائه می دهد. مانند Canva ، انواع مختلفی از تصاویر مختلف ارائه می شود ، از جمله قالب هایی که مخصوص رسانه های اجتماعی هستند. کروello برای کاربران رایگان است ، اگرچه برخی از عناصر طراحی ۰٫۹۹ دلار قیمت دارند.

نحوه ساخت سریع گرافیک با Crello:

     

  • از برگه “الهام” Crello برای یافتن یک الگوی طراحی رایگان یا قالب هایی که برای برند شما استفاده می شود استفاده کنید.
  •  

  • به سادگی بر روی یک الگوی طراحی مورد علاقه خود کلیک کنید ، و با استفاده از ویرایشگر Crello آن را سفارشی کنید.
  •  

  • محصول نهایی خود را ذخیره کنید ، و / یا آن را در سایت های رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.