در بخش اول «»، به ۵ روش هدف دار اول اشاره کردیم. ۶ روش هدف دار دیگه رو در بخونین. با Modir TV همراه باشین:

۶) فوت وفن ۱۰۰ تماس

اگه از روبرو شدن با مخاطبان و مشتریان هول و هراس دارین، تلاش کنین تو یه روز یا یه مدت مشخص، به ۱۰۰ مشتری احتمالی رابطه برقرار کنین و تلاش کنین تا کالایتان رو به اونا بفروشین. نتیجه هیچ اهمیتی نداره؛ شما فقط واسه این که ترستون بریزه، باید با ۱۰۰ نفر صحبت کنین و به اصطلاح، خودتون رو Present کنین.

۷) قیمت محصول و خدمات تون رو متعادل کنین

با تحقیقات بازار، از قیمت گذاری رقیبان خود خبردار شین و قیمت گذاری خود رو هوشمندانه انجام بدین. اگه قیمت شما بیشتر از رقیبتانه:

  • باید خدمات تحویل و پس از بهتری نسبت به اون داشته باشین.
  • یا این که کالای شما در برابر رقیبتان، برتر و باکیفیت تر به نظر برسه (و باشه!)

۸) برد – برد صحبت کنین!

مکالمات موفق معمولا مکالماتی هستن که به نفع هر دو طرف صحبت باشن. مکالماتی که منافع مشترک هر دو طرف رو دربر میگیره و اصطلاحا به اون «برد-برد» میگن. در این نوع گفتگوا:

  • با سوالاتی مناسب، نیازای طرف مقابل رو درمیابید.
  • صبور هستین.
  • اطلاعاتی کامل دارین و واسه سوالات و رفع نگرانیای طرف مقابل آماده اید.

۹) بر ایجاد مشتریان دائمی تمرکز کنین

این طور نباشه که تموم فکر و ذهن تون این باشه که کالا یا خدمات رو بفروشین و… فرار!
پس از انجام خرید هم با مشتری ارتباطی قوی و محکم برقرار کنین تا خریدهای بعدی اونم از شرکت شما باشه.

۱۰) به مشتریان بالقوه خود، پیشنهادات باور نکردنی بدین

بنای تخفیف مقطعی، «۵ تا بخر، ۶ تا ببر»، اشانتیون و… می تونه واسه مشتریائی که تو یه قدمی خرید هستن بسیار به درد بخور باشه. از اونا استفاده کنین.

۱۱) مخاطب رو وارد حلقه اعتماد خود کنین

بعضی وقتا (فقط بعضی وقتا!) به مشتریان خود بدون هیچ دلیلی و بدون این که اونا خود پیگیر خواسته هاشون باشن، زنگ بزنین و از نگرانی هاشون (نگرانیای کاری البته!) سوال کنین. بذارین در نظرشون فرد مورد اعتماد و صادقی شید. با اینکار اونا به شما اعتماد خواهند و با خوشحالی و رضایت خاطر، از شما خرید می کنن.